denkonstiga.blogg.se

Kategori:

Har vore iväg och solat i dag igen i 24 min! :) Känns välbehövligt! Man kommer in i såna perioder man inte känner sig så pigg och glad och då tycker jag det hjälper att pyssla om sig lite!
är i en sån period nu som allt känns lite jobbigt! :/ men vet med mig själv att det går snabbt över! Är typiskt denna tiden på månaden! ;) haha !!

Så idag har jag bara tagit en ta hand om mig själv dag innan det är dags för ett jobbpass ikväll! :D 16.15 till 21.15 så inte så lååångt pass!! :)

Jag har ju verkligen inget att klaga över! Jag har det ooootroligt bra! Så bra allt känns nu har det aldrig gjort förut!! Jag har hittat den pojken jag vill dela mitt liv med! Kan Inte få någon snällare eller goare än dig <3 Jag älskar dej över allt annat! Underbara vänner, jobb, familj och svärföräldrar! Och självklart våran underbara bebis Ella som också lysar upp varje dag och minut!! :)) Nej man har det att bra! :)

Nej nu får jag gå kolla maten så man får i sig något innan jobbet!! :)

Hej å hå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: