denkonstiga.blogg.se

Onsdag och ledig :)

Kategori:

Idag har jag hunnit med allt jag skall! :) Träffade Linda förut så Otis och Ella fick träffas för första gång! :) Det gick jätte bra!
Ny Kompis :) hihi!!! Super fin va han iaf! Sen åkte jag till Åmot för att fixa ett papper :)

Nu sitter jag i soffa! Älskling och jag har precis kollat på en film! :) Snart skall jag göra mig redo för ett träningspass på Hk och sola med Frida :))
känns så himla gott och äntligen ha kommet igång nu! :) Man känner sig så duktig och lite piggar faktisk :)

Beställde en Väska förut med som jag hoppas kommer innan helgen! :) En adidas väska !

Vi måste nog ha den slappaste hunden i världen! Va ute gick med henne förut nej då får man typ dra henne med sig... Hon bara gick bakom i sin egna värld hur sleten som helst såg det ut som! Nu ligger hon sover som en stock i sin bädd ! :) Duktiga fis! <3

Tjoooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: