denkonstiga.blogg.se

Känner mig sleten!

Kategori:

Har en konstig känsla! Vore otroligt sleten idag! :/ På utbildningen förut kändes det som jag bara ville sätta mig gråta!! allt ä bara bra, har inget att klaga på alls men känner mig bara otroligt sleten och trött!! Hoppas inte jag börjar bli sjuk eller något!

Nu ligger jag i badkaret och bara slappar! det va otroligt skönt!! sen kan man inte annat än att bli gla när man har världens goaste pojkvän som är så himla underbar!
Lysar upp varje dag, varje sekund du!! <3

I morgon skall jag och Camilla (Svärmor) åka till töckfors och shoppa lite sen inom Ludvigs syster och sägs Hej!! Det blir mysigt och trevligt! inte nog med att han är underbar men han har en fantastisk familj med!! Alla lika underbara! :)

Alltid DU, ELLA och JAG <3 Det har vi
bestämt!!






nej nu skall jag ta fram boka och bubbla vidare!! :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: